Småbarnstiden i ett nötskal


Usch. Gårdagen var den värsta på länge!
Natten före kan ni ju bara gissa hur den såg ut.. Jag tror att jag somnade nån gång
efter 03, efter 4 timmars bråkande med Charlies hosta.
Det är fruktansvärt, när han just somnat, man lägger ner honom och 2 sek senare
får han ett hostanfall, börjar gråta och det är bara att börja om igen, i 4 timmar!
Att han sen vaknade 06.30 orkar jag inte kommentera.
Jag var så trött. När vi lämnat Nova på dagis gick allt i slomotion och jag såg suddigt.

Inatt sov lilleman från 21-05.15, åt, hostade och somnade om till kl 8!
Jag var rent lycklig när jag vaknade.
Förmiddagsluret gick åt h-vete däremot. Charlie somnade som vanligt på 2 min men
började hosta så fort jag lämnat rummet och sen gick det inte att få honom att somna om.
Nu sitter han isf nöjd på golvet och leker, så då är jag också nöjd.

Jag och Nova försöker komma på vad vi ska roa oss med idag.
Gud vad jag längtar efter våren.
Då är det bara att gå ut på gården så är alla nöjda och glada..
Det går inte nu för Nova hatar vintern lika mycket som jag.. spelar ingen roll att
det är skönt ute.. finns inte mycket att göra ändå.
Nej, nu kom nog Charlie på att han är ganska trött ändå...

Dags för försökt nr 2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0