En efterlysning!


Är det någon av er fina läsare som har kunskapen att göra en header?
Jag skulle så gärna vilja göra min blogg lite finare och mer personlig
men jag har verkligen noll koll på hur man gör!
Så om nån av er känner er träffade får ni jättegärna höra av er!

Det blev iaf en tripp till stan med barnen igår.
Nova hade fått pengar, som en försenad födelsedagspresent av "Mommi" (min mormor)
Så vi skulle kolla om vi hittade nån leksak.
Efter mycket letande hittade hon tillslut det hon ville ha iaf.

På kvällen fick jag några timmars egentid och åkte iväg och fikade med en god vän.
Det är så skönt att få fara iväg, sitta i lugn och ro ett tag och prata ostört ibland.
En väldigt enkelt sätt att ladda batterierna.

Natten har väl varit hyfsad..
Charlie sov när jag kom hem vid 20-tiden, men efter 2 timmar började han hosta och
böka på som vanligt och jag kom inte isäng före kl 01 tror jag.
Men efter det har vi nog sovit iaf.


Kommentarer
Postat av: tordan

Kasamark, inte ens två millar kostar det. Grymt fint hus en kvart från röbäck..

2011-03-03 @ 17:53:14
URL: http://tordans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0