Förvirrad

Det gick inte så bra med mitt "jag ska blogga mer under 2011"...
Mycket som händer nu bara. Inget kul. Bara en massa skit.
Jag är mer förvirrad än nånsin just nu.

Det är tur att barnen alltid får mig på andra tankar!
Charlie växer så det knakar och är en riktigt gladskit!
Dock har vi fortfarande problem med nattningen på kvällen..
Vi lägger honom runt 20 men han kommer inte till ro.. Vi måste springa in och vyssa
och buffa ända tills kl är runt 23!
Sen sover han gott resten av natten.. Har kontaktat BVC, kanske dom har svar?

Nova fick äntligen åka till sin älskade mormor och sova över igår!
Det var ju egentligen planerat förra onsdagen men då drog vi ju på oss magsjuka
och hon var SÅ besviken att hon inte kunde fara.
Hon skulle säkerligen flytta dit om hon bara fick..



Idag måste vi ut, jag och Charlie. Se nånting annat än dessa väggar här hemma efter
förra veckans isolering.
Ikväll ska jag på informationsmöte på Novas blivande skola!!
Va?!
Så sjukt det låter. Snart har jag ett skolbarn. haha


Nej, nu måste vi fixa iordning oss och sen ut och promenera i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0