Jaha, sjukstuga igen...


Godmorgon!

Igår nämde jag ju att Charlies förkylning äntligen hade gått över...
Det skulle jag ju såklart aldrig ha gjort.
Bara några minuter efter jag skrev det inlägget tyckte jag han kändes varm så vi
gick och tog feber och den visade 38,3 i temp. F*n!



Så ja, nu är det sjukstuga här hemma igen.
Så dålig tajming eftersom pappa C ska jobba hela helgen.
Men men, det är inte mycket att göra åt.. Det funkar ändå.
Jag ska faktiskt gå på Spa på söndag så jag överlever!

Ikväll ska Nova ha sleep-over hos en kompis (som hon har längtat)
Så jag och lilla C blir ensamma.
Men först måste vi få den här dagen att gå. Inte så lätt att roa en 6åring
när man inte kan gå ut.
Klockan är bara halv 11 och Nova är redan uttråkad.. det bådar inte gott =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0