Det är tyst, stilla och tankarna snurrar.



Jag sitter själv här hemma. Det är alldeles tyst.
Många tankar som snurrar just nu.
Varför kan livet aldrig få rulla på i lugn och ro?  
Jag vill vara lycklig, njuta av mina barn.. det jag tycker livet går ut på.
Jag är så less på att vara arg.
Vill inte slänga bort en massa år på att vara arg. Jag funkar inte så.
Nånting måste göras. Det är svårt att ta steget i nån riktining bara.
Men jag har lovat mig själv att göra det nu. För allas skull, men framför allt för mina
barn. Dom ska ha det bästa livet! Så är det bara.



Vi fick sova iaf lite bättre inatt.
Charlie bökade mellan 12-02, sen la jag honom bredvid mig i sängen och då kom
han till ro själv, jag guppade bara sängen lite.
Vågar inte hoppas på att det var mer än en engångsgrej bara.
Vi får se hur denna natt blir.

Imorgon är det fredag och Nova ska åka till Sthlm och träffa sin pappa.. men framför
allt, få se sin nya lillebror för första gången!
Hennes pappa och hans tjej fick en liten bebis för 3 veckor sen.
Så nu är Nova storasyster till två små killar.
Dom är lyckligt lottade att ha en sån underbar syster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0