Den som ger sig...


Nu när jag äntligen tagit mig tid och kommit igång kan jag lika gärna fortsätta.

Charlie är nu 8 månader och växer så det knakar.
Det har hänt otroligt mycket med honom de senaste veckorna och han är
en så glad och mysig liten kille! (ingen bebis längre)

I onsdags var det BOEL-test, vägning och mätning på Bvc.
Testet gick jättebra och till pappas lättnad hör han alldeles utmärkt =)
Han är nu 72,2 cm lång och vägen 10075 g.
Alltså inte så tjock som alla tror haha.
Han har redan 6! tänder och använder dom gärna till att bita oss andra.
4 i överkäken och 2 i nedre.



Just nu är lillkillen dock riktigt hängig, stackarn.
Snoret bara rinner och han sitter helst bara i mammas knä under dagarna.

Kvällarna funkar fortfarande jättebra sen jag tog bort en sovstund under dagen!
Tack och lov.
Och tutten.. som sagt, SKAM den som ger sig!
Efter nästan 8 månader lyckades jag ju till slut. Så nu sitter den där, i munnen
varje gång han ska sova.





Vi tränar och tränar.
Jag ger det en månad, sen sitter nog krypningen.
Som syrran, började när hon var 9 månader.

Nu måste vi städa upp lite innan pappa kommer hem.
Fredagsmys står på schemat.


Kommentarer
Postat av: emelie

Gör det. Hoppas den blir bra :)

2011-02-13 @ 16:28:19
URL: http://emsip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0