Tiden flyger fram

Det går trögt det här, bloggandet.
Men vad ska jag skriva om?
Är otroligt imponerad över alla som kan blogga varje dag, flera gånger/dag och få
allt de skriver om att låta så intressant.. den förmågan har inte jag.
Eller jag kan då inte förstå hur nån ska kunna tycka det är kul att läsa om vad
jag och Charlie hittar på =)
Men, men jag ska ge det ett ärligt försök nu... man kanske bara måste komma in i det.


Igår var det en speciell dag.
Min fina, älskade dotter fyllde 6 åR!!



Det är helt otroligt hur fort tiden går. Jag kan inte fatta att hon redan är så stor.
Tiden har gått så fort, samtidigt känns det som om hon alltid har funnits hos mig.
När jag tänker tillbaka på tiden innan hon fanns här så känns det väldigt... overkligt.
Nova har väl alltid stått vid min sida? 
Ibland kan jag fundera på hur mitt liv hade sett ut om inte Nova hade kommit in i
mitt liv så oväntat. Undrar var jag hade befunnit mig?

Jag är så otroligt stolt över henne. Vilken fin människa man har skapat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0