Jag har glömt att uppdatera lite.. Före mi...

resize_image_325 (MMS)

Jag har glömt att uppdatera lite.. Före middagen åkte jag till min mamma. Med mig hade jag en flaska vin och sushi.. Nu ligger jag här i sängen, alldeles själv och ska läsa en stund innan jag slår igen mina blå. Jag har alltså tagit mig iväg hemifrån och ska få (förhoppningsvis) sova ostört en hel natt! Det känns fantastiskt skönt, samtidigt som jag längtar lite efter dom där hemma.. Men en utvilad mamma är en Bra mamma.. Visst? GODNATT


Kommentarer
Postat av: Anna

Gjorde du helt rätt i, du behöver det och du förtjänar det! Hoppas du kan njuta av en lugn kväll och får sova som en prinsessa :)

2011-02-19 @ 23:23:43
Postat av: Camilla

Helt klart! Den bästa mamman är pigg som en lärka!

2011-02-20 @ 07:42:05
URL: http://rosendagg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0