Han är 9 månader


Igår blev Charlie 9 månader!
Jag fattar inte hur snabbt tiden går..
När Nova var lika gammal tyckte jag att hon hade funnit i mitt liv så länge.
När jag tänker på Charlie så är han fortfarande en liten bebis..
Det märks tydligt hur tiden flyger fram när man har två barn hemma!

Det händer iaf otroligt mycket med våran lilla kille just nu!







Han gillar älgen som vi har i hyllan.. Den låter högt och mycket när han slänger
den på golvet och det kan han hålla på med hur länge som helst.
Lyckan var total när han igår upptäckte att han faktiskt kan nå den själv!

Just nu snorar och hostar han mycket men han håller humöret uppe in i det längsta
och hjärtat smälter ju såklart såfort han drar på smilbanden.







Jag försöker förstå att det bara är 3 månader tills du fyller 1 år!
Underbara, fina unge.
Jag är så glad att du finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0