Det svänger.


När jag skrev förra inlägget låg Charlie och sov.
När han efter en timme vaknade såg och kändes han mycket piggare så jag
gick och tog feber igen, nu var den 37,3 och han var som vanligt igen?!
Pigg och på bra humör..

Det här är nya stilen han har kommit på..



Så ist för att sitta hemma och uggla drog jag och barnen ner på stan.
Nova ska på kalas på söndag så vi köpte en present och jag hade lite framförhållning
och köpte en våroverall till Charlie.
I vanliga fall kommer jag på det alldeles för sent och då finns det knappt nåt kvar.

Nu har Nova åkt iväg till hennes kompis, Charlie sover och jag väntar på att mamma
ska komma och äta middag med mig.

Ha en mysig fredag!


Kommentarer
Postat av: Marie

Haha, samma stil som Moa kör :-) Om dom bara kommer på hur man kryper på riktigt...

Hoppas ni får hålla er friska å krya ett tag nu!

Kram

2011-02-25 @ 20:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0