Den smög sig på oss vuxna också..


Godmorgon!

Jag åkte också dit.. på magsjukan!
I lördag när jag vaknade mådde jag inte bra.. sen gick det bara utför.
jag låg på soffan exakt hela dagen, förutom alla besök på toaletten såklart!
Fy f'n för den där sjukdomen alltså!
Man blir ju helt förlamad av illamåendet.
Jag började iaf må bättre på kvällen förutom feber som smög sig på under eftermiddagen.
Men igår mådde jag, tack och lov, mycket bättre, men det blev en vääldigt lugn dag hemma.
Det bäddades nytt och fräscht i alla sängar för att få bort alla baciller..
Men det hjälpte inte..
För en timme sen ringde Christian och informerade om att han var påväg hem från jobbet..
han klarade sig inte heller, så nu ligger han däckad i soffan och jag försöker komma på vad
jag och barnen ska hitta på idag.

Det är sooool och bara nån minusgrad ute!
Jag skulle vilja gå på en lång promenad men det är nog inte min dotter med på.
Vi får se vad dagen bjuder på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0