Var tog energin vägen?!


Jag känner mig helt slutkörd i huvudet idag..
Har jättemycket att berätta om Charlie!
Det har hänt så otroligt mycket i hans utveckling nu bara på några dagar!
Men jag är helt slut, har ingen energi alls..

Känner mig otillräcklig, ledsen.. allmänt nere bara!
Så är det vissa dagar, även för mig!
Tråkigt att skriva ett "deppigt" inlägg men som alla småbarnsföräldrar är väl medvetna
om så är allt inte alltid så enkelt..

Jag blir lite arg på mig själv också!
Mitt humör påverkas alldeles för mycket av människor runt om mig..
på gott och ont såklart!
När folk jag tycker om och älskar mår bra, då mår jag också bra!
Men samma sak är det om det är någon som mår dåligt.. tyvärr.
Jag måste hitta nånstans att få energi ifrån, förutom mina barn såklart.

Ska lägga mig nu. Imorgon ska Charlie på 4-månaderskontroll!
Det ska bli spännande!
Nova är ju även hemma från dagis så jag ska försöka hitta på något kul för henne att
göra också!
Mina älskade barn. Jag är så stolt.

Sov gott

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0