Trotsar trötta ögon


Oj, oj.. intensiv eftermiddag/kväll har det varit, men dock såå trevlig!
Familjen Wangdell kom som sagt och hälsade på och vi passade på att äta middag
tillsammans! Det blir inte allt för ofta nu när Elin börjat jobba och barnen börjat på
dagis.. Så det gäller att ta vara på den tiden som finns!
Tänk att lilla Melvin redan har börjat dagis, var flög tiden förbi?!
Han är stora pojken nu.

När dom hade åkt hem tog det bara en liten stund så stod morfar och knackade
på dörren för att umgås lite med sina barnbarn!
Just före 21 slog Charlie igen sina vackra små blå och sen var det Novas tur.. och som
vanligt tog det alldeles för lång tid.
Att få gå och lägga sig är inget som hon uppskattar lika mycket som oss vuxna direkt!

Nu sitter jag uppe i ren trots även fast jag borde gå och lägga mig.
Nova var uppe 3 ggr inatt för att se om Christian hade gått på jobbet än..!?!
då får hon nämligen komma och sova bredvid mig. (han far på jobbet ca kl 06.00)
Men den lilla stunden på kvällen som vi vuxna får sitta själva i lugnet är så viktig för mig.
Det är då man kan andas ut och samla energi inför nästa dag!

Imorgon ska jag vara duktig och lägga upp lite bilder.
Har varit lite dålig på att ta kort sista veckan! Tyvärr..
Men det jag har ska jag dela med mig av.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0