Purépremiär!


I fredags åkte jag på en dunderförkylning och är fortfarande inte helt kry!
Jag blir verkligen aaaldrig sjuk annars.
Det här är första gången Christian har sett mig "sjuk" sen vi träffades!
Brukar alltid bli förkyld på hösten men dom här dagarna har jag verkligen varit helt
knäckt. Tung i huvudet och så sjukt trött. Inte det optimala när man har en bebis hemma!
Är iaf på bättringsvägen nu!

Charlie har fått börja med smakpotioner nu.
Jag vet.. han är inte 4 månader än, men vi tar det sakta men säkert!
Idag fick han Morot och potatis-puré och det var favoriten hittills!
Eftersom matningen med ersättningen inte är det lättaste skulle det verkligen underlätta
om vi snart kan få byta ut ett mål till puré iaf.

Äter gröt för första gången!


Äter puré (första gången) Ingen favorit!


Idag (15/9) är det ett år sedan vi fick veta att jag var gravid! =)
Helt otroligt att vi nu har världens finaste son här hemma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0