Fredagsmys


Jag sitter och njuter av lugnet nu!
Mamma kom hit och gjorde mig och barnen sällskap till middag/fredagsmys när Christian
skulle iväg och spela med killarna inför Charlies dop.
Det är alltid lika mysigt att ha mamma här. Barnen älskar det lika mycket som jag.

Nu sover barnen, mamma åkte nyss hem och Christian är på bio och ska sen
släppa lös på stans krogar ikväll. Det är han verkligen värd!
Och jag, jag njuter i min ensamhet.
Ibland är det skönt att få vara själv för en stund.
Hur mycket jag än älskar min familj, så måste man ju få vara själv ibland.

Idag löste jag vårat "matproblem" som vi har haft med Charlie..
Jag är nu helt övertygad om att allt bök har varit pga att bebis inte har varit tillräckligt
hungrig när vi gett honom mat!
Jag har alltid varit noga med rutiner för mina barn men den här gången gick det nog
lite långt.. Charlie är nu snart 4 månader och han behöver inte alls alltid vara hungrig
efter 3 timmar längre.
Dumma mamma.. Men man lär sig något nytt varje dag!

Nu blir det en dusch och sen krypa ner i sängen framför tv:n!

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0