Fotografering och trots!


Den lugna matstunden som jag skrev om sist.. den höll inte i sig speciellt länge!
Funkade ca 2 ggr den dagen och sen var det tillbaka till det "normala"..
Jag förstår inte vad det är för fel?
Jag blir superstressad av detta. Charlie verkar ju inte bry sig speciellt mycket om
det så det är ju skönt. Jag önskar bara att vi kunde få ha mysiga matstunder ibland.

Annars är allt så ljuvligt det ska vara med bebis.

Storasystern verkar dock ha fått göra lite som hon velat nu när hon har varit borta
så mycket..
Det yttrar sig i att hon inte lyssnar på ett dugg av det vi säger här hemma.
Hon fnyser bara eller vägrar att lyssna. Vilken såklart gör mig gaaaalen!
Så nu är det stenhårda regler här hemma.. så kanske vi kommer på banan igen snart.

Vi tog oss tillslut till fotografen i veckan för att ta bilder på hela familjen för tidningen
och så beställde jag en förstoring att ha här hemma.
Har ju en på bara mig och Nova när hon var bebis så nu ville jag såklart ha en på
hela familjen också!



Så!
Nu ska jag stöka på lite innan vi får besök!


Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken underbar bild på fina familjen =)

2010-09-11 @ 14:23:24
Postat av: Emma

Tack Elin! =)

2010-09-11 @ 17:02:49
URL: http://mamaem.blogg.se/
Postat av: Anna

Jättefin bild! :)

2010-09-11 @ 23:06:25
Postat av: Elisabeth

Ni är ju bara helt underbara!kra

2010-09-13 @ 02:57:04
URL: http://mammaamu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0