Charlie 4 månader


Jag kan inte fatta att min lilla, lilla bebis redan är 4 månader!
Igår var vi på Bvc för att väga och mäta.
Nu är vår lilla tjockis 65 cm lång och väger 7900 g!



Charlie har alltså vuxit 16! cm på 4 månader.. galet.
Han är en väldigt social men tystlåten liten kille. Inte alls så pratsam som sin syster var!
Men han har sina stunder där han försöker överrösta alla i närheten.
Han har börjat förstå att han kan använda sina händer nu till att greppa saker och
få in dom i sin mun..
Att ligga på mage och träna går allt bättre och ibland kan det ju faktiskt vara ganska kul!







Att vara tvåbarns-mamma är underbart, mysigt och det är det bästa och största jag
kommer att göra i livet!
Att få se sina alldeles egna barn växa upp med allt fascinerande det innebär.
Alla små och stora framsteg dom gör och lär sig hela tiden.
Men det är också oootroligt energikrävande!
Man kommer för resten av livet att känna sig otillräcklig, fylld med dåligt samvete att
inte räcka till.
En sak som jag alltid kommer att önska mig mer av är tålamod.. för det har jag tyvärr
alldeles för lite av. Något att träna på!
Men även fast man sitter vissa kvällar och nästan vill slita av sig håret så är allt värt det..
Jag älskar mina barn på ett sätt man inte kan älska någon annan!
Den sortens kärlek kan man inte beskriva för någon som inte har barn.. den är obeskrivlig!




Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh!! Så fin han är! Så mkt han har vuxit.

2010-10-03 @ 23:04:39
URL: http://rosendagg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0