Blandning av jobb och Saknad!


Har just jobbat mitt första pass på nästan ett helt år!
Gick över förväntan förutom att mina fötter nu håller på att brinna upp!
Min älskade "man" hade världens finaste överraskning till mig när jag kom hem..
ska lägga upp bild på det imorgon!

Nu saknar jag Nova så att jag spricker snart!
Hon åkte till sin faster i söndags, som bor 1,5 mil från Åre.
Det vankas bröllop imorgon och Nova ska vara bjudnäbb, igen!
Åh, hon har varit ifrån mig alldeles för mycket dom senaste veckorna..
Först var hon ju i Sthlm hos sin pappa i 5 dagarn. Hemma i 3 och sen åkte hon igen.
Men hon har en jämnårig kompis där nere så igår när jag ringde för att kolla hur hon hade
det, suckade hon bara i telefonen..
Jag stööörde ju i deras lek!
Älskade, älskade unge!

Charlie har ju varit med pappa ikväll under tiden jag jobbade.
Han hade såklart varit världens snällaste och dom hade spelat in en videosnutt för
mig att se när jag kom hem!
Hann börja sakna honom sjukt mycket på dom 7 timmarna jag var borta.

Jag ska sätta mig och lägga upp lite nya bilder imorrn men nu måste jag ta en dusch
och sen hopp isäng.
Imorgon vankas det 1års-kalas!

Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Vart jobbar du? :)

2010-09-04 @ 00:12:28
Postat av: Emma

Anna: Jag jobbar extra på Travresturangen När det är travkvällar.

2010-09-04 @ 10:54:31
URL: http://mamaem.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vad roligt att du har börjat jobba. Grattis!

2010-09-05 @ 21:02:31
URL: http://rosendagg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0