Kan man köpa tid och energi?


Förlåt för bloggtorkan!

Det är mycket jag har velat skriva av mig om, men jag vill samtidigt inte lägga ut det här.
Återigen kommer jag tillbaka till denna dagbok jag borde skaffa mig..
Kanske ska ta tag i det snart.

Charlie fyllde 5 månader i onsdags!
Jag fattar inte att min "nya" lilla bebis redan är så stor!
Vi var på Bvc för läkarundersökning och allt såg bara bra ut!
Han väger nu 8645 g och är 66 cm lång.
Vi skulle eg. ta spruta men eftersom han var snorig så flyttade vi fram det.
Tack och lov.

Jag är helt slut i huvudet just nu.
Charlie har sovit dåligt sista veckorna. Gissar på att det är någon slags utvecklingsfas.
Han kommer inte till ro när han lagt sig för natten. Vaknar ofta och gnäller, jag tror det är
drömmar som stör.
Som om det inte räcker så blev stackars bebis superförkyld i onsdags!
Och nu sover han såklart ännu sämre..
3 nätter i rad har jag/Charlie inte sovit mycket alls..
Jag tycker så synd om honom! Det är inte lätt att sova när man är alldeles tät i näsan.



Ikväll är Nova på pyjamasparty hos en nära vän till mig/oss.
Hon har tjatat om att få åka dit ända sen kl 9 imorse..
Min stora tjej.
Det är mycket fajtande med henne fortfarande men inte alls lika mycket som för nån
vecka sen. Jag hoppas att det börjar lägga sig lite. (För allas skull.)
Hon är iaf verkligen världens bästa storasyster.
Charlie älskar sin storasyster! Han skrattar åt henne som han inte gör åt någon annan.



Det är ljuvligt för mammahjärtat att se!

Nu vaknar fjärten så jag måste gå och söva.. (igen)

Ska försöka bli bättre på det här!
Är imponerad på alla som finner tid/ork till att blogga varje dag.
Flera ggr om dagen tom...




Kommentarer
Postat av: Camilla

Bara till att lyfta luren o tjöta av dig...eller knappa på tangenterna till ett mail. Kram

2010-11-03 @ 08:40:28
URL: http://rosendagg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0