Ge er röst!!


Nu ni.. mina kära läsare!
Nu hoppas jag att ni ska visa lite stöd!

Min kära vän och Novas gudmor Sandra ställer nämligen upp som Webjoker till Melodifestivalen och
jag hoppas verkligen att ni kan gå in och rösta!!
Det sollas hela tiden bort låtar och den som står som vinnare går vidare och får
vara med och tävla i självaste Melodlifestivalen!
Men som sagt så behöver hon era röster!

Gå in på länken nedan, lyssna och lägg er röst!

http://svt.se/2.142083/sandra_lanner_-_tonight?lid=puff_2185311&lpos=lasMer

Tack!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hon är jätteduktig, har röstat! :)

Har hört henne live en gång för många år sen också :)

2010-10-13 @ 22:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0