Umeå by Night


Båda barnen sover, mannen är och repar och jag har nyss satt mig i soffan!
Så skönt.

Ikväll var jag och mamma ute på en snabb promenad.
Vi gick i drygt en timme i vårat gamla hemmaområde. Det var så mysigt att vara ute i
friska luften på kvällen och se allt nytt som hänt runt området.
Det är eg. inte alls långt ifrån där jag nu bor men man är aldrig på den sidan längre..

Vi stannade till längs älven och jag kunde inte låta bli att ta en bild.
Tyvärr hade jag bara mobilen med mig, men ett kort blev det!



Nu blir det en snabbdusch och sen ska jag nog lägga mig och läsa min nya bok!

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Annalena

Härlig promenad vännen! Det gör vi om? Kram mamma

2010-10-12 @ 08:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0