Stormigt värre!


Åh, vilket tråkigt väder det är!
Stormar så mycket att min 5-åring inte ens ville gå ut idag!
Vi hade en mysig dag här hemma och Nova gick i sin pyjamas till det var middagstid!
Nova och Christian hade nämligen bestämt igår att dom två skulle fara på badhuset
idag direkt efter middagen..
Sagt och gjort, Nova kastade i sig sin middag och sen åkte dom iväg.
Jag och Charlie gick ut en promenad med mormor i stormen, men jag hann bara ut så
ringer Christian och berättar att det minnsan bara är "bebisplasken" som är öppen för
allmänheten?!?! Gissa om stackars Nova blev besviken?
Men efter ett löfte från C att komma tillbaka imorgon, en glass och leksak från Barnens Hus
kom hon iaf inhoppandes här hemma när jag och mamma satt och fikade överbliven tårta
från dopen!

Påtal om dopet så gick det jätte, jättebra!
Charlie var på bra humör hela tiden, släkt och våra vänner var på plats och musiken
var alldeles underbar!
Pappa C spelade en så fin låt tillsammans med Peter och Christians kompis Pete hade
skrivit en alldeles egen låt till Charlie som dom spelade och sjöng.
Charlie är som mamma och pappa som älskar musik så han njöt till fullo!

Tyvärr har jag inga bilder att lägga upp ännu men så fort jag får några så ska jag lägga
upp dom, så att ni får se! 

En annan nyhet: Charlie vände sig av egen kraft från rygg till mage nu på kvällskvisten
och jag är så glad att både jag och Christian fick se det tillsammans!
Önskar att jag hade haft kamerna redo för Charlies ansiktsuttryck var oslagbart när han
upptäckte att han helt plötsligt låg på mage =)

Näe, nu är det läggdags som gäller!
Charlie är fortfarande snorig så nätterna är inte riktigt som dom brukar..
= mindre sömn än vanligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0