Nya mål, nya regler


Så underbart fint väder ute idag.
Skulle gärna gå en långpromenad men jag får gott vänta tills pappa C kommer hem
från jobbet. Nova skulle nog inte uppskatta promenaden lika mycket som jag..

Idag börjar mitt nya "hälsosamma" liv.
Inga onyttigheter på veckorna, gå minst 1 timmes snabba promenader VARJE dag.
Trivs inte med mig själv nu efter graviditeten och eftersom man inte är jätteung länge
så kanske det är dags att börja jobba på att kroppen ska få må bra också.. =)
Jag har satt ett mål fram till jul så vi får väl se hur det går.
Orkar inte göra det till nån jättegrej!

Det har varit en lugn och skön helg!
I fredags hade jag en kompis på besök och i lördags var jag och Christian ute och åt!
Riktigt gott och mysigt var det.
Men som trötta småbarnsföräldrar tog vi oss en promenad hem ganska tidigt.

Nu ska vi börja göra oss iordning och starta dagen.
Charlie har nyss vaknat efter en sovstund så nu ska vi göra gröt.
Nova har i strejk inte velat äta frukost..
Vi har lite nya regler här hemma och det märks tydligt vad hon tycker om dem =)

Såhär förvånad såg Charlie ut när han vänt sig för första gången!




Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0