Det hostas och snarkas! pust*

´
Vi lever.
Jag har bara riktig bloggtorka just nu.
Har varken haft lust eller ork att blogga på hela veckan!

Det är så typiskt.
Charlie är ju nu, äntligen, snorfri och har börjat sova helt okej på nätterna igen.
Men såklart fick Nova sin "vanliga" hösthosta igår!
Tycker så synd om henne just nu. Hon ligger i sin säng och är så galet trött men kan inte
somna eftersom hostan håller henne vaken!
Kan inte ge henne hostmedicin för det hjälper inte, hon blir bara speedad av den.
Det enda som brukar funka är honung och vatten men inte heller det funkar idag..
Usch och fy.

Vi har varit på Afterwork-kalas hos min moster ikväll.
Det bjöds på pajer, otroligt god sallad, bröd, ostar, öl, vin m.m.
Trevligt som vanligt och mycket gott!

Nu är jag så trött att ögonen går i kors.
Sitter bara och väntar på att Nova ska somna så att jag också kan få lägga mig!

Vi har föresten lånat en hund över helgen!
En fransk bulldog. Han ligger just nu i hallen och snarkar högre än f*n själv!
Undrar hur natten blir.

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0