Lugnet har lagt sig


Ja, som vanligt var det några dagar sen jag skrev sist men ni som läser börjar väl
bli vana vid det nu så jag orkar inte be om ursäkt idag, haha..

Nu är klockan precis före 21.00 och BÅDA barnen sover sedan en stund tillbaka.
Det är så ljuvligt skönt att jag inte ens kan beskriva!
Sambon har åkt iväg och ska repa så nu sitter jag här med tända ljus och väntar på
att mitt älskade Gray´s ska börja. I tystnad!

Idag har vi varit borta precis hela dagen.
Gick och lämnade storasyrran på dagis kl 9 och sedan traskade jag och Charlie vidare
mot stan för att möta upp min goda vän Elin för att sedan åka vidare mot hennes syster
Marie och Charlies kompis Moa, som är 2 veckor yngre än honom.
En rikigt gladskit är hon!

Charlie och Moa (1/7-10)


Kl 13.30 hämtades Nova och sen åkte vi vidare till Busplaneten där vi mötte upp en
annan god vän och hennes 2 barn.
Nova fick leka av sig med Amanda och jag och Charlie fick vara med mamma Johanna
och bebisMelvin.
Det blev middag på Mcdonalds och sen hem.
Både mormor och farmor kom sen för att träffa barnen.
Pust. Intensiv dag, kallas det.

Imorgon blir nog en lugn hemmadag för mig och Charlie (som fortf är snorig)
Kl 15 kommer Novas farfar och hämtar henne för att sedan åka vidare till flygplatsen och
Sthlm för att äntligen få träffa pappa!



Hittade den här bilden på Charlie. Han är 4 dagar gammal!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0