Bajsblöjor och jullängtan

Vår son är ett levande bevis på att man kan bli lite "dålig" i magen när man får tänder!
Nu är nämligen tand nr 2 uppe och igår blev det 8 "nr-2blöjor"!!
Hittills idag är vi uppe i 2 st haha!
Ber om ursäkt om jag har "känsliga" läsare men bajsprat hör till vardagen som småbarns-
föräldrar!
Helt otroligt att Charlie redan har två tänder. Han fyller 6 månader på lördag.
Det händer otroligt mycket med honom nu, men vi väntar fortfarande på att han ska lära
sig rulla runt ordentligt.
Jag får helt enkelt ha honom i hårdträning på dagarna. Han får nämligen komma upp lite
för fort när han blir less på att ligga på golvet..



Det känns som om allt rullar på skönt här hemma just nu!
Charlie sover så mycket bättre på nätterna, Nova är så otroligt duktig på kvällarna, det
är nästan aldrig bråk om läggning nu för tiden. Så skönt.
Tänk att hon snart fyller 6 år! Vart har tiden försvunnit?



Idag är det precis 1 månad kvar till jul.
Jag har längtar efter den här julen i ett år snart! Jag ska få fira den med mina båda barn
(Nova har firat med sin pappa 2 år i rad) min älskade sambo och heela tjocka släkten!
Ska bli så mysigt.

Nu måste jag lägga en väldigt trött bebis.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilken underbar jul du kommer att få!! Vi har bytt liv. Haha! Ses på fredag. Kram

2010-11-25 @ 09:21:00
URL: http://rosendagg.wordpress.com
Postat av: carina

Fina bilder.. :)

Min lilla grabb har oxå fått 2 tänder i underkäken..Å bits gör han ;)

Vart har du köpt mössan din lille har på sig?

2010-11-29 @ 15:28:08
URL: http://misssericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0