Ljusare tider!


Kolla in fransarna på lillfjärten!


Det börjar gå mot ljusare tider här hemma!
Charlie är nästan helt frisk nu.. märktes väl på hur han sov inatt.
Vaknade bara en enda gång, till skillnad mot dom senaste veckorna.. där det har varit varje timme, minst.
Tack och lov.
Nu är det bara pappa C som måste bli friskt.. Han drog ju på sig en öroninflammation, stackarn.



Har blivit dåligt med bloggandet. Det har inte varit så inspererande att skriva om våra dagar
senaste veckan eftersom vi knappt gjort något alls.

Nova var ju som sagt i Sthlm förra helgen.
Hon hade fått gå på Skansen och tittat på alla djuren!
Jag önskar verkligen att ekonomin kan tillåta att hela familjen kanske kan åka ner dit till sommaren!
Jag vet att Nova verkligen, verkligen vill det.



Imorgon ska jag förresten få jobba mitt första pass på nyöppnade caféet Paus.
Det ska bli jättekul att få komma ut och jobba lite, få se folk och öka på julklappskassan!


Kommentarer
Postat av: Annalena

Älsklingsungar!

2010-11-12 @ 15:19:54
Postat av: Tordan

riktigt fin bild på pappa och Charlie.. Skitsnygg. Kämpa på! Ses på Lördag va ?`?

2010-11-15 @ 08:21:34
URL: http://tordans.blogg.se/
Postat av: Jessica & mamma till Liam

Har svarat på bloggen nu vad läkarn sa så gå ut och kika :)

2010-11-18 @ 12:02:21
URL: http://wahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0