Nr 1 är här!


Nu vi har nog fått svaret på varför Charlie har sovit så OTROLIGT dåligt senaste veckorna.
Natten mot onsdag var helt fruktansvärd! Han vaknade var 5:e minut fram till kl halv 3 på natten.
Då kunde jag till slut somna och sova i 2 timmar iaf innan han vaknade igen.

Nu till svaret: En liten, liten tand har tittat ut! =)
Jag tror inte den andra är långt borta heller för att han är såå svullen i tandköttet!
Stackars lilla älsklingen har haft så ont!
Nu när tanden har trängt igenom tandköttet och man kan känna den vassa lilla
saken har han äntligen börjat sova bättre! Halleluleja!

Charlie kan nästan sitta själv nu.. en liten, liten stund iaf.
Han är starkt, lilltjockisen!
Men att ligga på golvet är fortfarande skittråkigt, så att börja åla eller krypa är nog ganska
långt borta. Men storasyster var ju likadan..



Idag ska jag och barnen ha en dag på stan.
Har lite småsaker jag ska kolla på till mitt lilla projekt jag har (sen i somras) men nu vill
jag verkligen ta tag i det!
Imorgon jobbar jag igen och efter det ska jag och min vän L på Galleriafest och sen vidare
på ett nyöppnad krog i stan!
Känns lite skumt. Vara borta från familjen en hel dag..
Plus att det är nästan 1 ½ år sen jag var ute sist.. kanske på tiden nu?

Nu vaknar Charlie, nu så blir det lite städning och sen iväg på stan.
Men måste först bjuda på en gammal bild, i brist på annat.
Visst kan man se lyckan i Novas ögon när hon får träffa sin lillebror för första gången?!
Jag blir nästan tårögd!







Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Lilla Nova är så otroligt vacker! Men lilla sjöjungfrun är vackrast av dem alla. Kram

2010-11-21 @ 23:51:10
URL: http://mammaamu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0