Japp, jag skryter!


Jag måste få skryta över min kära sambo och kocken i det här huset!
Igår bestämde vi att en 3-rättersmiddag skulle stå på menyn idag..

Resultatet:

Västerbottenpaj med kalix löjrom, cremè fraiche och rödlök


Maincourse: Hängmörad ekologisk entrecôte med karamelliserad lök, sockerstekta tomater
och persiljesmör...


Dessert: Vaniljpocherat päron med mintchokladglaserad vanilj gelato


Det gick hem hos alla i familjen kan jag lova!
Förutom Charlie såklart.. Han fick knapra på en majskrok ist. Och lika nöjd var han!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Tycker u är lite taskig som inte lånar ut honom....

2010-11-27 @ 10:57:23
URL: http://rosendagg.wordpress.com
Postat av: Lisa

men MUMS! Värt att skryta över helt klart! Kram!

2010-11-27 @ 20:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0