Våren?!


Var tog den vägen??
Jag vet ju att det alltid är såhär, snön smälter och alla blir överlyckliga,
för att sedan bli lika besvikna varje år när det, som idag, börjat toksnöa igen!
Det känns väl ännu värre nu (i våran familj iaf) när vi har gått i månader
och väntat på att snön ska försvinna för då kommer ju lillebror!
Nova
blev så less imorse när hon såg snön falla utanför fönstret!
Det hon längtar mest efter just nu är ju såklart lillebror men mest av allt
(tror jag) är att få ta fram sin älskade cykel!
Stackarn verkligen avskyr att måsta till dagis varje dag!
Det gick bra ett tag när vi kunde sparka el åka skrana men nu är mamman
för tjock och har för ont för att dra henne!
Jag försökte peppa henne imorse när vi gick att det faktiskt inte är länge kvar,
och hur mysigt vi ska ha det i sommar när hela familjen kommer att vara ledig tillsammans!


Jag går i min drömvärld hela tiden och fantiserar om våren!
Jag kom igår hur jag njöt när Nova var bebis att vara ute i vårsolen med barnvagen.
Alla som känner mig vet hur mycket jag älskar barnvagnar =)


Jag fullkomligt ÄLSKAR denna bild!



Man ser verkligen hur varmt det var den dagen!
Mina älskade!!

**Drömmer mig bort till sommaren**



Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, visst är man less på snön och vill ha vår och sommar! Min lilla tjej vill också ha sommar :)



Vad är det med barnvagnar?! :) Har alltid också älskat barnvagnar, det är ju så roligt ;) Redan när jag var liten ville jag gå på affärerna och dra lite och titta på dom :) Vad blir det för vagn till lillebror då?



Så det är till dagis ni promenerar på morgonen, kunde jag iofs gissa :) Vilket dagis går hon på?

2010-03-18 @ 12:18:37
Postat av: Emma

Haha ja jag vet inte! =)

Jag var precs likadan när jag var liten.. gick och drog runt på vagnar när man var i leksaksaffärer!

Det blir en svart Emmaljunga Classic till lillebror!

Jag har alltid tyckt att emmaljunga är dom bästa vagnarna!

Nova går på Visionen, det röda dagiset uppe på kullen!

2010-03-18 @ 21:20:50
Postat av: Anna

Ja precis :) Jag minns så väl Lekbiten när man var liten, när det låg på gamla stället mitt emot Åhlens och vagnarna var i källaren ;)



Håller med dig, Emmaljunga är bäst! :)



Ok :) Ser väl om vi möts nån fler morgon.. ;)



2010-03-18 @ 23:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0