En dag i taget!


Vecka 31
 
Du är på dag 212 av 280. (75,7%).
Du är i vecka 31.
Du har gått 30 fulla veckor och 1 full dag (v30+1).
Du är i 7:e kalendermånaden.
Du är i 8:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Ons 19 maj 2010
Du har 68 dagar kvar till beräknad förlossning!





Torsdagar är min nya favoritdag!
Den innebär en vecka närmare lillebrors ankomst!
Texten här längst upp gör mig glad!
68 dagar! och inte en dag mer, hoppas jag!

Det är tydligt att kroppen gör sig redo på alla sätt..
Sömnen är ju inget att hurra för direkt, men jag vet att det är ett sätt
för kroppen att vara förberedd på att vakna nattetid för att ge mat till bebis!
Det gör det inte lättare att Nova har börjat vakna tidigt, tidigt på morgonen heller.
Men storasyster kanske också förbereder sig på något sätt =)

Det är lite tungt här hemma just nu..
Men jag försöker verkligen hålla mig uppe för allas skull.

Vetskapen om att bebis närmar sig gör mig lycklig


!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Så fin mage du har!!! Kram C

2010-03-15 @ 23:07:37
URL: http://rosendagg.wordpress.com
Postat av: Emma

Tack Camilla!

2010-03-16 @ 07:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0