Trots+Trötthet!


Dålig, dålig uppdatering sista dagarna!
Varje kväll har jag tänkt sätta mig och skriva men tröttheten tar över!
Vi var hos barnmorskan igår, och återigen fick jag skäll
över mina järnvärden..
Nu Måste jag verkligen se till att få i mig allt kroppen behöver, det är verkligen
inte kul att gå runt som en zombie hela dagarna.
Mitt humör tar ju stryk pga av det också..
Men annars såg allt bara bra ut med
lillebror!
Han växer som han ska även fast min mage inte ser så stor ut!
För några dagarna sen gjorde han en helomvändning där inne så nu
ligger han med ryggen halvt inåt vilket innebär att han får in fullträffar med
benen/armar/knän rakt ut mot min navel och mina stackars revben =)

144 slag/min
SF-mått 29
+4 kg (sen inskrivning)



Jag går in i vecka 33 imorgon!


Är det förresten någon vänlig själ där ute som kan ge oss råd om vad man
ska göra åt att våran 5-åring säger NEJ till allt!?
Ibland är det verkligen inte en lek att vara småbarnsförälder och jag vet
att det inte kommer att bli enklare när bebis kommer!
Jag är så otroligt frustrerad just nu!
Ingenting man säger el gör är bra, det är gnäll och bråk om allt..
Jag måste försöka hitta lösningar på problemen..
Och det känns redan som om vi försökt med allt!

Näe, nu är det dags för Seattle!!
Jag ska skriva mer imorgon!


Kommentarer
Postat av: Anna

Det är jättejobbigt med trots :( dom testar verkligen gränserna och jag förstår att det är extra jobbigt för dig som är gravid och funderar hur det blir när lillebror kommit ut.. Min tjej är ju i 3-årstrots iofs och det går ju i vågor.. Men så långt det går försöker vi verkligen välja våra strider och vänta ut henne när hon får sina utbrott. Man når som inte fram så knappt lönt att säga så mkt just då.. Sen när det går över får man kramas o ge kärlek igen :)



Men det är såå svårt och jobbigt när allt är nej.. Tindra är helt omöjlig när det gäller kläder.. inga kläder är bra.. ska jag välja duger inget.. väljer hon själv så åker dom av lika fort..antingen är dom för stora,för tajta eller äckliga haha.. ja barn är underbara... ;)



Hoppas din tjejs trots lugnar sig ngt tills lillebror tittar ut :)



Nu svammlade jag mest hehe...

2010-03-24 @ 22:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0