Sovmorgon!


50 dagar kvar!! =)

Du är i vecka 33.
Du har gått 32 fulla veckor och 5 fulla dagar (v32+5).
Du är i 8:e kalendermånaden.
Du är i 9:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Ons 19 maj 2010
Du har 50 dagar kvar till beräknad förlossning


Det är helt otroligt vad snabbt tiden går nu!
Jag hoppas verkligen att dagarna kommer att gå lika snabbt ända fram tills bebis bestämmer sig för att komma!


Jag känner mig utvilad idag.
Vaknade 07:36 av mig själv.. hade så ont i ryggen. Det var alldeles tyst i lägenheten..(!!)
Jag satt en stund och lyssnade efter Nova, men inte ett ljud.
Jag vet att hon tycker det är så mysigt när det är någon som är uppe före henne, så jag klev upp och började göra mig iordning!
Efter en stund kom hon upp, alldeles yrvaken och gav mig ettstort leende =) och förvånad var hon.
En välbehövlig sovmorgon för hela familjen alltså!

**50 dagar**




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0