Sköna fredag!


Jag och Nova har haft en skön ledig dag idag!
Vi gick till Novas gudmor Sandra och blev bjuden på lunch och
Nova fick leka med Theodor (min gudson) en stund.
En lektion i tv-spel fick hon också =)
Datanörd som han är!

Sen tog vi en buss in till stan och inhandlade present till lilla Melvin
som ska döpas imorgon!
Nova fick sig en ny tunika också eftersom hon växt ur allt annat
som passar som dopkläder.
Efter det mötte vi upp min kära mor och mina mostrar för att gå på
After work och unna oss lite god fredagsmat.
Älskade C kom såklart dit också!
Efter 2 timmars ätande fick stackars Nova ont i magen så vi drog oss
hemåt för att njuta av lugnet med fredagsmys och Christian drog vidare
för att möta upp vänner och "pappadrickat" =)

Såhär avslappnad och uppassad låg min 5åring på Afterwork idag!




Nu sitter jag här i tystnaden och bara väntar på att klockan ska slå 21:30,
vilket innebär att det kanske bästa som visats på TV börjar (Solsidan!!)
Hysteriskt rolig serie!
Jag skrattade så att jag tappade andan för någon vecka sedan!

*VI LÄNGTAR EFTER DIG BEBIS*




Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, visst är Solsidan bra! :))

2010-03-19 @ 23:35:15
Postat av: Emma

Ja, jag älskar det!

Såg d avsnittet när dom skulle köpa barnvagn och hon kom hem med saker för typ 18000 kr?!

Det var iaf det avsnittet jag höll på att skratta ihjäl mig åt!

2010-03-20 @ 07:51:09
Postat av: Camilla

När blev Nova så där stor? Stanna upp!!

2010-03-20 @ 20:27:04
URL: http://rosndagg.wordpress.com
Postat av: Anna

Haha ja det var helt sjukt kul! :))

2010-03-20 @ 22:50:55
Postat av: Emma

Camilla: Jag håller fullständigt med dig!! Hon har blivit så otroligt lång!

Kan bara tänka mig hur det blir i sommar =)

Men tiden kan gärna få rinna på i några veckor till! Vi längtar så mycket efter lillebror nu!

2010-03-21 @ 09:08:36
Postat av: Mamma till Adam & lilltjejen

Tack så mycket :)

2010-03-21 @ 12:43:57
URL: http://mammatilladam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0