*Oro och längtan*


Det blev för sent för en uppdatering i måndags..
Vi var och lyssnade på Pete och hans band som spelade på hamnmagasinet!
Mycket bra var det! Och Nova var lycklig av att få träffa P!

Känner mig ganska tom just nu..
Mycket som inte går min väg..

Känns rent förjävligt att inte kunna njuta till fullo av denna dyrbara tid!
En tid man kanske aldrig mer kommer uppleva..
Älskade lillebror växer ju där inne.. inuti mig!
För en gångs skull skulle jag vilja kunna njuta utan att behöva ha denna oro!
Jag tycker att en graviditet fylld med orosmoment och stress kan väl räcka?!
Tydligen inte..

Konstigt hur man ibland kan känns sig så ensam mitt bland alla människor som älskar en..

Lillebror har det trångt där inne, stackare..
Han är så efterlängtad!

En timme på stan idag satte igång sammandragningar som aldrig förr!!
Ont gjorde det och höll i sig ganska länge när jag väl var hemma..
Blir nog inte så många fler statsbesök förens lillebror har gjort entré!
Måste se till att göra bort dom sista små klädinköpen till honom så snart som möjligt!

Bara 9 veckor kvar nu!!



Kommentarer
Postat av: Annalena

Älskade vän! Du behöver inte sätta frågetecken efter vilka som älskar dig. Kram mamma

2010-03-11 @ 10:12:06
Postat av: Anonym

Trevligt blogg att läsa :)

Alltid roligt att följa en graviditet, spännnade!

Tror jag såg dig på promenad imorse dessutom :)



Ha en trevlig helg!

2010-03-12 @ 10:57:47
Postat av: Emma

Tack =)

Jaså? Jag vet ju inte vem du är? =)

2010-03-12 @ 12:54:32
Postat av: Anonym

Haha nä, kände igen dig från din blogg och Familjeliv :) så lite komiskt att jag såg dig imorse. Men känner igen dig från skoltiden också, kanske är du också 83:a? Jag heter iaf "Kärleksbebben" på Familjeliv :)

2010-03-12 @ 23:25:49
Postat av: Emma

Jaha okej! Då förstår jag..

Men då vet jag nog vem du är också =)

2010-03-13 @ 00:08:29
Postat av: Anna

Okej =) Jag känner typ igen varenda en jag nånsin sett haha.. :) Din dotter är supersöt! Fin mage har du också, så mysigt att vara gravid.

2010-03-13 @ 01:05:02
Postat av: Emma

Jag är också lite så! =)

Tack så mycket!

Ja, det är ju helt otroligt.. men har ganska mycket foglossningar och ryggbesvär nu, så nu vill jag att sista tiden ska gå fort! =)

2010-03-13 @ 10:42:10
Postat av: Anna

Ok! :)



Ja det är förståss jobbigt! Hoppas att det inte blir jobbigare för dig och att det går riktigt fort nu :))

Bor du på teg eller Böleäng?!

2010-03-13 @ 21:17:31
Postat av: Emma

Ja verkligen!

Vi bor precis bakom Olles kiosk!

2010-03-13 @ 22:01:01
Postat av: Anna

Aha okej :)

2010-03-14 @ 12:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0