Ny dag, nya tag!


Vecka 33!!

Du är i vecka 33.
Du har gått 32 fulla veckor och 0 fulla dagar (v32+0).
Du är i 7:e kalendermånaden.
Du är i 9:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Ons 19 maj 2010
Du har 55 dagar kvar till beräknad förlossning.

55 dagar!
Snart kommer han, lillskrutten!
Jag hade tänkt lägga in ett videoklipp som jag filmade på magen igår!
Han var helt sjövild där inne!
Är så roligt att hinna med att filma sånt för att ha kvar sen i livet!

Men oteknisk som jag är lyckades jag inte med att få in klippet i bloggen så
jag får vänta tills min andra hälft kommer hem och kan hjälpa mig!

Dagen har då börjat mycket bra iaf!
Vi kunde för en gångs skull sitta hela familjen och äta frukost tillsammans
på en vardag eftersom Christian var ledig idag.
Sen for han iväg på "ärenden" och just innan vi skulle bege oss till dagis
kom han hem igen, och som det verkar med mycket goda nyheter!
Vi får veta mer i eftermiddag så jag håller mig med att skriva något om det tills dess!

*Kram från Mig och Magen! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0