Ljuvliga helg!


Åh, det här har varit en väldigt lugn och skön helg!

I fredags tog jag min tjocka mage och begav mig till mamma på kvällskvisten!
Inte så ofta vi umgås, bara jag och hon, så jag passade på när Christian
drack öl men sina vänner!

Kom hem och gick och la mig alldeles för sent för mitt eget bästa eftersom med
en vilding till bebis i magen brukar jag inte få sova längre än till 07.00-7.30!
Som sagt, vaknade för tidigt för en lördagmorgon utan Nova hemma... men men.
Låg kvar ett bra tag men till slut strejkade ryggen, så jag klev upp och gjorde
frukost på sängen till älskade C! Det är han så värd!

Idag var det min tur att få frukosten serverad.. (som dom flesta helger) =)
Efter min genomgång av lillebrors kläder igår upptäckte vi att han inte hade
några byxor alls så vi åkte iväg idag och inhandlade 4 par!
Vet att jag ska få låna småkläder av kära vännen E, så nu får fler inköp vänta!

Önskar att jag hade mer energi i kroppen just nu!
Börjar känna igen denna trötthet från i början av graviditeten..
Jag är helt utslagen..
Efter att ha gjort några ärenden idag orkar jag inte ta tag i nånting!
Skulle verkligen vilja byta gardiner, men det tar bara STOPP!



Måste vila en stund nu!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anna

Så mysigt att handla små bebiskläder :)



Ta hand om dig!

2010-03-16 @ 19:56:42
Postat av: Emma

Ja, jag älskar det!

Men nu har vi fått låna hem så otroligt mycket så jag behöver nog inte köpa något förrens till hösten =)

2010-03-17 @ 08:15:58
Postat av: Anna

Okej va bra :) Fast gissar att du inte kommer kunna låta bli att handla lite ändå ;) brukar vara så :)

2010-03-18 @ 10:22:54
Postat av: Emma

Haha näe förmodligen inte!

2010-03-18 @ 11:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0