Ge mig luft..



Oj vad jag är dålig på att uppdatera här!
Ska bli bättre.. Men nu är magen så stor att det börjar bli jobbigt att sitta vid datorn!
Tycket över mina stackars lungor är inte att leka med!

Just nu går jag i en dimma känns det som.
Jag väntar och längtar så mycket efter lillebror så att dagarna rinner ifrån mig!
Allt står på paus just nu och det gillar jag inte.
Måste göra något åt det, men vad?

Försöker att inte tänka på bebis hela tiden men det är svårt när han gör sig påmind
väldigt ofta =)
Jag kan sitta och titta på när han rör sig där inne och bli alldeles lycklig!
Våran lilla son!


Tittade på bebisbilder av Nova igår!



Min lilla trollunge!

Overkligt att en till liten stjärna snart ska göra entré i våra liv!


Allt är inhandlat nu, (nästan)!
Allt är på plats förutom vagnen som jag längtar efter att få hem!
Jag ska hålla mig några veckor till med att göra iordning Lillebrors hörna..
Det är väl lite väl tidigt att göra det nu?


Nu känns det som om luften tar slut i mina lungor.. måste sluta!
Ska ge mig på att kanske få till med nåt fler inlägg under dagen!


Kommentarer
Postat av: Annalena

Mormors trollunge! Herregud vad tiden går. Tänk att få få ta emot ett till barnbarn till denna värld. Vilket privilegium. Kram

2010-03-08 @ 14:12:17
Postat av: Elin

Det är inte för tidigt om man vill göra i ordning, gör det nu när du orkar och tycker det är kul sen kanske du bara vill vila. Man ska göra det man vill när man vill. =)

2010-03-08 @ 19:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0