Fyndhelg!



Lång, lugn och skön helg har det varit!
Älsklingen har varit ledig ända sen i torsdag så helgen har känts extra lång.
Nova har haft pappahelg så nu längtar jag som vanligt ihjäl mig efter henne..

Lillebror har haft cirkus i magen som vanligt och gjort volter så nu har jag ingen aning längre
om hur han ligger där inne..
Lite ont och obekvämt måste jag säga att det är!
Armar och ben sparkar rakt ut fortf så det förvånar mig inte om jag får blåmärken runt naveln snart!
Men hur ont och obehagligt det än är så njuter jag fortf lika mycket.
Bebis lever och mår där inne och tränar upp sig inför sin ankomst!

Lite mer shoppning har det blivit!
I fredags åkte jag och C in till stan, jag hade nämligen sett en jättesnygg och ganska billig amningsbh så vi passade på att gå och köpa den när vi var utan barn! (som inte gillar att gå i affärer)
Och idag var jag och mamma på loppis och där hittade jag en BabyBjörn-skötväska som såldes för 80 kr!!
Ni som har koll på vad sånt kostar kanske förstår hur nöjd jag är över mitt superfynd! =)

Nu ska jag sätta mig med min olästa Mama-tidning och njuta av lugnet!
Imorgon kommer mitt älskade vilddjur hem!

*Njuter av tillvaron**



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0