Familjen fullständig!


Nu har trollet äntligen kommit hem!
Hon hade lite nya saker här hemma att glädjas åt när hon kom hem,vilket hon såklart uppskattade!
Självklart lyckades vi få in lite tjaffs och tårar också..
Men på kvällen när vi satt och läste bok i sängen kände jag lillebrors andetag utanpå magen och
när Nova fick känna lyste hela hennes ansikte upp!
I sådana stunder längtar jag ännu mer tills han bestämmer sig för att komma ut till oss!
Nova kommer verkligen att vara så stolt över sin lillebror!!

Just i skrivande stund sitter jag förresten i soffan..
Min älskade sambo kom hem idag med en alldeles egen miniPC till mig! =)
Ja, en aning förvånad blev jag!
Så nu kan jag sitta vid datorn utan andningsbesvär och ryggont hur länge jag vill!
Det underlättar en hel del när jag ska göra skolarbeten..

Tack min älskade!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0