Äntligen!



V. 30!





Vilken milstolpe!
Åh, vad jag har längtat efter denna  vecka!
Det känns som ett jättekliv mot målet =)
Att säga att det bara är 10 veckor kvar nu känns så skönt!

Det känns i hela kroppen lillebrors ankomst närmar sig.
Jag vill så gärna börja "boa" in oss nu.
Tvätta kläder, ta fram spälsängen.. göra det mysigt i lillebrors höra!
Men jag stoppar mig själv. Känns alldeles för tidigt.
Jag har inte ens tagit mig för att köpa kläder till honom än..
Inte för att det behövs speciellt mycket men jag vill ändå kunna köpa några plagg till lillebror!
Gå och titta ut något som han ska få ha på sig på BB iaf..


För att gå till något annat så har vi fått tillbaka tonåringen(Nova) i huset..
Den attityden trodde jag var borta nu.
Ingenting duger och allt vi säger suckar hon åt!
Med mina hormonrusningar så blir jag ju ledsen för minsta lilla motgång nu!
Men att inte få ett leende när jag kommer till dagis på eftermiddagarna är inte kul!
Vet inte om det är någon reaktion på lillebror, men just nu tror jag att det är smart
att stryka henne lite medhårs..
Jag vet vilken otrolig omställning det kommer att bli för henne även fast jag vet hur OTROLIGT
mycket hon längtar!
Jag hoppas bara att problemet försvinner snabbt!

Annars fortsätter foglossningarna att sätta käppar i hjulen på mig.
En 40 min promenad idag förstörde resten av dagen..
Nu kan jag inte ens sätta till mig i soffan utan att det hugger i ljumskarna!

Jaja, nu åter till kvällssysslorna!

**10 veckor** =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0