Hundgalen storasyster

Idag har vi bara varit hemma!
Nova har ju sommarlov nu men med nyfunna hundar hos våra grannar är hon väldigt nöjd
med att bara vara på gården!
Hon är så lik mig när det gäller djur. När jag var liten gick jag runt i grannskapet, tog reda på
var alla hundar bodde och gick och ringde på och frågade om jag fick gå ut med alla hundar.
Jag var kanske 7-8 år! Konstigt nog var det aldrig något som sa Nej!?
Jag förutspår att min dotter kommer att bli precis likadan!



Min moster från Sundsvall är i stan och hälsar på, så vi fick besök av henne och mormor idag.
Charlie fick present, body och byxor från PoP och Nova fick "storasysterpresent" också,
vilket uppskattas otroligt mycket av henne. Hon har påpekat att minsann ALLA säger grattis till
mig och Christian för att vi har blivit föräldrar men INGEN säger grattis till henne för att hon har
blivit storasyster, så hon blir alltid så glad när någon uppmärksammar henne också!

Imorgon kanske vi ska ha en lekdag med Axel (med familj såklart) och på fredag får ä
ntligen älsklingen sin efterlängtade semester!!
Jag unnar honom det VERKLIGEN och det ska bli så skönt och roligt att få vara hemma,
hela familjen hela Juli! Nu hoppas vi på bra väder!


         
Syskonen myser     Mamma o Charlie     Lunch vid sjön


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0