Tvåbarnmamma!?


Ber så hemskt mycket om ursäkt att jag inte delat med mig av lillebror än! =)

Tiden bara rinner ifrån mig och dagarna tar slut innan jag ens har hunnit med hälften
av den jag tänkt!
Lillebror (som han för övrigt fortf heter) tar upp all min tid även fast han är världens snällaste
bebis! Jag går mest runt här hemma om dagarna och njuter av att han äntligen är hos oss!
Det är overkligt. Jag sitter och beundrar vårat underverk.
Jag känner mig så otroligt lyckligt lottad att jag har fått två friska och så underbart fina barn.
Jag är TVÅBARNSMAMMA nu! Ligger konstigt i munnen fortfarande =)

Allt går otroligt bra här hemma. Om man bortser från amningen, men det är ett annat kapitel.
Bebis växer så de knakar. BVC var på hembesök idag och på 5 dagar har han gått upp nästan
300 g!
Han äter, sover, bajsar och är väldigt "social" när han är vaken!
När han hör någon prata så är han mycket nyfiken och söker med ögonen efter ljudet.
Allt går jättebra med storasyster också! Hon vyssar honom om han skriker, går och pussar
på honom och vill hålla (helst bära också)
Men nu har Nova hittat kompisar på gården så man ser henne inte så mycket efter dagis
förrens det är läggdags. Är så glad för hennes skull!

Näe, jag kanske inte ska prata så mycket mer..
Vet att det är många som väntat på att få se lillebrorsan på bild! =)











Så! Nu har jag äntligen lyckats göra ett inlägg! =)
Har tänkt sätta mig med det hela veckan, men som sagt.. tiden rinner ifrån mig just nu!


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Men herregud vilken sötnos, äntligen får jag se det lilla stjärnskottet=) Grattis än en gång och njut nu av att vara tvåbarnsmamma. Kramar i massor.

2010-06-04 @ 20:20:54
URL: http://mammaamu.blogg.se/
Postat av: Elin

Så fina =)

2010-06-04 @ 21:08:53
Postat av: Anna

Va roligt med en uppdatering, har väntat hihi! :)

Han är jättefin! Men det fick jag ju se live också när jag hoppade på dig när ni var ute och gick, kunde inte låta bli ;)



Va roligt att allt går så bra för er!

Stolt storasyster ser jag, jättefin är hon också och vad hon är lik sin mamma!

2010-06-04 @ 21:52:14
Postat av: Camilla

Vilket härligt kort på Lillebror o Nova!

2010-06-04 @ 23:06:50
URL: http://rosendagg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0