Trött mamma+pigg bebis


Idag har det varit en lugn dag är hemma.
Charlie har varit vaken mest hela dagen bortsett från korta powernaps!
Det är helt otroligt vad han är social! Han vill verkligen inte sova utan kämpar emot sin
trötthet, för att han ska minsann vara vaken med mamma!
Det går ju jättebra så länge han är nöjd och glad. Men nu på kvällskvisten märktes det
tydligt hur trött han var! Ingenting var riktigt bra.. men ändå är han inte speciellt grinig.
Han grymtar mest på när han inte är nöjd, vilket är otroligt skönt.
Runt 20-tiden kunde han dock inte hålla sina vackra små blå öppna längre uatn tokdeckade
på mitt bröst lagomt till att storasyster skulle börja nattas!
Jag njöt av att få en lugn stund tillsammans med Nova. Vi läste bok, lyssnade på hennes
"sovamusik" (samma som jag lyssnade på när hon låg i min mage) och jag kliade henne
på ryggen och magen vilket hon älskar! Ända sen hon var liten bebis hamnar hon som i
koma när man kliar henne. Mystjejen!
Jag ska verkligen försöka ha den där stunden med henne på kvällen.
Hon måste få rå om mamma och jag henne!

Nu är det fotboll som gäller innan lillebror vaknar för kvällsmat innan det blir sängen för
en vääldigt trött mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0