Tätt, tätt inpå!


Idag har vi haft en väldigt lugn dag!
Jag och Nova har suttit framför tv:n hela dagen lång och tittat på Bröllopet!
Men sen Charlie föddes har jag inte varit så trött som jag varit idag!
Fråga mig då inte varför jag forfarande jag gör vaken?! Båda barnen sover äntligen och mannen
har tagit sig en kväll med sina vännen, som han verkligen är värd!!
Så här sitter jag, trött som ett as, men tycker det var en bra idé att sätta mig och blogga ändå..
Har massor av nya fina bilder på Charlie, och Nova såklart, men så långt har jag inte tänkt gå
ikväll.. ni får en bilduppdatering imorgon.

Det händer otroligt mycket med Charlie just nu!
Som sagt tidigare är han OTROLIGT social och skulle nog helst vara vaken hela dagarna
om han hade förmågan.. men nu är han faktiskt bara drygt 3 veckor gammal och om jag inte
är helt ute och cyklar ska så små bebisar sova Väldigt mycket! =)
Men idag har han sovit, som mest, kanske 3-4 tim? på Hela dagen!! Jag förstår ingenting!
Eller.. Jo, jag misstänker att han är en sån bebis som vill ligga tätt,tätt inpå mamma el pappa
hela tiden på dagen. För så fort jag eller Christian har lagt honom i sin säng el i vagnen så
vaknar han! Det GÅR inte att lägga ner honom.
Tack och lov så är det inte så på natten, då går det jättebra att ligga själv! Konstigt.
Nu har han iaf sovit i sin säng i drygt 2 timmar, så nu är ju frågan: Ska jag sitta uppe och vänta
på att han ska vakna eller går jag och lägger mig för att sedan bli väckt om kanske en timme?
För han är verkligen som en klocka, min lilla son, när det gäller mat på natten!
Det är nästan på minuten, precis 3 timmar mellan varje matning för honom!
Gullungen! Det spelar verkligen ingen roll hur "jobbig" han är under dagen, det räcker med
att bara titta in i hans små blå, så smälter mammahjärtat!

Näe, det blir sängen NU! Det gör inget om jag blir väckt om en timme! Mina ögon tokstrejkar!
Ni får bilder på mina änglar imorgon!

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0