Nyförälskad!


Japp, det är den känslan jag har i kroppen just nu!
Kom på det i morse när jag gick från dagis efter att ha lämnat Nova.
Solen sken, tittade ner på min älskade son som sov i sin vagn och det flög fjärilar i magen!
Jag har bara känt denna lilla människa i snart en månad men jag älskar honom redan
något så ofantligt mycket!!
Och precis samma underbara pirr i magen kom jag ihåg en vårdag när jag gick med Nova i
vagnen för 5 år sedan!
Kärleken man har för sina barn går aldrig att beskriva!

Det är nästan samma nyförälskelse-rus jag har i kroppen som när jag träffade Charlies pappa!
Efter drygt 2 års tid kan jag fortfarande få samma pirr i kroppen när jag tittar på honom
och jag hoppas att det aldrig, aldrig försvinner!

Idag har tant Sandra varit och hälsat på och vi tror att Charlie drog på ett SMILE!
Såklart låg kameran för långt bort för att jag skulle hinna ta kort! Men efter en stunds väntan
lyckades jag nästan få med ett litet leende iaf. Ska lägga upp det sen.

Här kommer lite kort från gårdagen som spenderades i stugan med mormor och "mommi"







Myspojken!!



Kommentarer
Postat av: Sofia

Ganska lik sin far!!! Fast mycket mycket sötare förstås!

2010-06-22 @ 10:10:22
URL: http://szkl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0