Charlie!



Nu har vi äntligen bestämt oss!
Lillebror ska heta Charlie! Frans William Charlie.

Det namnet har vi haft som favorit hela tiden, ända sen han låg i magen.. men att verkligen
bestämma sig har inte varit lätt!
Jag har nog hört och läst ALLA pojknamn som finns där ute men inget har passat Honom!
Jag har varit osäker på Charlie också.. "ser han verkligen ut som en Charlie då?"
Men igår kväll bestämde vi oss! Hur som haver kommer att han bli en Charlie för oss och
nu känns det jättebra. =)

Vi var på Bvc i fredags för att väga och mäta honom.
3620 g och 52 cm lång har han hunnit bli.
Han har alltså gått upp 700 g och blivit 3 cm längre på 14 dagar!
Bra jobbat tycker jag =)

Igår badade Charlie med pappa i badkaret!
Det blev en succé om man jämför med premiärbadet förra veckan!
Då skrek han HELA tiden han låg i vattnet men igår, i pappas famn, gick det hur bra som
helst. Han låg och kollade runt och såg ut som om han verkligen njöt!
Lillhjärtat vårat!



Nova har haft en pappahelg. Med full uppmärksamhet på bara henne vilket man
nog behöver som nybliven storasyster!
Ibland kan jag få dåligt samvete att man nu inte har allt fokus på henne.. men jag har
då hittills inte märkt att hon mår dåligt av det!
Hon är fullt upptagen med att vara ute på gården med sina kompisar, vilket jag är så
otroligt tacksam över! Man ser henne knappt efter dagis förrens det är läggdags!
Stortjejen!




Kommentarer
Postat av: Elin

Å så fin han är. Jag vill att vi ska bli frisk nu så vi kan komma och hälsa på igen.

2010-06-13 @ 19:56:46
Postat av: Camilla

Charlie är klockrent!

2010-06-13 @ 21:11:38
URL: http://rosendagg.wordpress.com
Postat av: Sofia L

Åh vilken liten prins!! Njut njut njut!!

2010-06-13 @ 21:54:05
URL: http://szkl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0