Bubblan!

OJ, vad tiden går fort!
Jag hinner inte alls med. Lillebror är redan 2 veckor imorgon!?
Jag har varit jättedålig på att blogga men när han sover så är det alltid en massa andra saker
som ska hinnas med eller så passar jag på att nån enstaka gång vila lite..
Men han är så fantastiskt snäll, vår bebis, så jag får sova gott på nätterna! Han vaknar 1-2 ggr
varje natt för att äta men sen somnar han om på en gång, så jag är oförskämt pigg på dagarna!

Jag befinner mig fortfarande inne i en liten bubbla!
Han är verkligen här nu. Jag har min fantastiskt fina familj och vi mår bra!
Ibland när pappa Christian håller honom eller sitter och pratar med honom är det svårt att hålla
tillbaka tårarna. Jag har aldrig fått uppleva det med Nova..
Den obeskrivliga lyckan att se mitt barn tillsammans med sin pappa när dom är så små!
Jag visste att jag skulle vara väldigt känslosam när det gäller bebis och sin far.. men inte såhär!
Jag visar det nog inte, men nu, när jag sitter här hemma själv och tänker på det kommer tårarna.
Jag är så otroligt tacksam över mina älskade barn och den man jag har i mitt liv!
Han är den mest fantastiska människa jag har träffat!

Vi har förresten varit på vår första utflykt, hela familjen!
Ihelgen for vi med lillebrors farmor ut till en jättemysig grillplats som låg vid älven och grillade
både korv och gott kött!
Bebis låg nöjd i vagnen och sov hela tiden och vi andra njöt av det fina vädret och att vara
ute i friska luften. Har inte blivit såå mycket av den varan förutom promenaderna till och från
dagis med storasyster.

Nu vaknar lillebror (som fortf är namnlös) men jag hinner bjuda på lite bilder från utflykten iaf!









Jag lovar! Jag ska bli duktigare på att uppdatera mig =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken goding (alltså den lille menar jag)! Kommer upp och hoppas att få snusa på honom efter midsommar :))Storasyster är en riktig skönhet :))

massor av kramar fråm moster Karin till er alla

2010-06-09 @ 21:19:07
Postat av: Anna

Vad underbart att du känner dig så lycklig!! :))

2010-06-09 @ 23:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0