3 veckor!


Idag, om exakt 48 minuter fyller Charlie 3 veckor!
Jag kan bara inte förstå var den tiden har runnit iväg!?
Förut var ju 3 veckor en hel evighet.. men nu, när man har bebis att ta hand om hela
dagarna flyger tiden förbi!
Vi firade dagen med storstädning av lägenheten och sen blev vi bjuden på en riktigt brakmiddag
hos "tant Lisa". Hade såklart med mig kameran för att ta kort på allt det goda hon bjöd
på, men som vanligt låg kameran kvar i väskan hela kvällen!
Men efter vi kom hem har den gått varm!
Charlie har badat med pappa igen och han njuter verkligen av att ligga i det varma.
Jag längtar tills jag också få bada med honom!'
Nån som förresten vet hur länge jag ska undvika att bada efter förlossningen?

Om bara drygt 1 ½ vecka går Christian på semester!
Det ska bli så otroligt skönt att få vara hemma med familjen hela Juli månad!
Det blir Chris första semester ever! Sjukt..
Så jag håller mina tummar att det ska bli en kanonsommar!!

Bjuder på liten bilder från kvällen innan jag intar soffläge.







Så fina barn! Stolt!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag tror att du ska vänta till efterblödningen har tagit slut.

2010-06-18 @ 07:17:41
URL: http://rosendagg.wordpress.com
Postat av: Elin Wangdell

Ja man ska vänta tills den är slut.



ÅÅÅ vad söt, helt otroligt att han e så vaken och så mycket. Som sagt brås han nog på sin mamma, som inte heller vill missa nåt ;)

2010-06-18 @ 11:02:03
Postat av: Anonym

Jag är med och tävlar om en systemkamera som jag har tänkt att köpa. Snälla rösta på min bild! Jag tackar alla ifrån djupet av mitt hjärta och själ till er som röstar --> http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=395

2010-06-19 @ 21:40:28
URL: http://kaarleksbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0