1 Månad!


Imorgon fyller vår älskade son EN månad!
Jag fattar inte var den tiden har försvunnit..? Det enda man gör om dagarna nu är att
lära känna den nya lilla människan som förgyller våra liv!
Jag har lite ångest att jag inte är bättre på att skriva här på bloggen.. jag vet ju hur roligt
det kommer att vara att kunna blicka tillbaka om några månader när man glömt bort
många småsaker!
Men det är så mycket annat som ska göras och hinnas med nu för tiden!
Och alla kort på Charlie och Nova som jag inte har delat med mig av =)
Charlie har ju börjat bjuda på riktigt stora leenden nu och några har jag då lyckats få med
på bild!
Idag har vi varit med Christians mamma i Bäcksjön, en otoligt mysig grill/badplats där Nova
har tagit årets första dopp med Casper och Theodor! Älskade ungar!
Jättetrevligt och god mat!
Imorgon tror jag att jag ska sätta mig ner och bjuda på ett blogginlägg med BARA bilder!
Jag vet själv hur tråkigt jag tycker det är med inlägg med bara en massa text så jag ska verkligen
försöka skärpa mig med den saker!
Iaf EN bild per dag ska jag väl lyckas med!?

Pappa C just lagt Charlie för natten så nu ska vi njuta av ett glas vin innan det är nattinatti
för oss vuxna också!
Det tar på krafterna att vara tvåbarnsförälder även fast barnen är världens ljuvligaste =)

Glad midsommar (lite i efterskott)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0